نرم‌افزار سالیدورکز

نرم‌افزار سالیدورکز

1- طراحی موثر

سالیدورکز یک نرم‌افزار آسانِ طراحیِ مدولارِ پارامتر محور است. به این معنی که شما می‌توانید طراح خود را در هر سطحی از کار ویرایش کنید. گرافیک RealView نرم‌افزار سالیدورکز این امکان را به شما می‌دهد تا به صورت زنده طرح خود را شبیه سازی کنید در حالی که ابزار PhotoView 360 می‌تواند تصاویر بسیار خوبی از قطعه شما رندر بگیرد. هر دو ابزار به شما کمک می‌کند تا قطعه‌ای که در حال طراحی آن هستید را به صورت تقریبا واقعی ببینید در حالی که هنوز آن قطعه را در جهان واقعی نساخته‌اید. این ابزارها به شما در معرفی طراحی‌های خود به مشتری‌ها کمک بسیاری می‌کند. شما می‌توانید هر قطعه‌ای از طرح خود را به صورت جداگانه ببینید و مشخصات حجم و دخالت بین اشکال را چک کنید. این به این معنی است که شما مجبور نیستید قطعه ای تولید کنید و پس از تولید قطعه متوجه خطاهای موجود در قطعه شوید. و در نتیجه به مدل‌سازی‌های کمتری نیاز خواهید داشت و در نهایت در هزینه و زمان صرفه‌جویی خواهید کرد. تمام این موارد به تام مراحل طراحی سرعت قابل توجهی می‌بخشد و موجب افزایش بهره‌وری می‌شود.

PhotoView 360
                                                     ابزار PhotoView 360

2- سازگاری بین مشتری و طراح

انتخاب یک نرم‌افزار طراحی دیجیتال سه بعدی که شناخته شده باشد بسیار مهم است. با توجه به محبوبیت زیاد نرم‌افزار سالیدورکز که به احتمال زیاد امکان دارد هم مشتری، هم طراح و هم رقیب شما از آن استفاده کند و این امر باعث می‌شود که نیاز به تبدیل فایل‌ فایل بین نرم‌افزارها از بین برود و در نتیجه خطاها کاهش پیدا کند. این محبوبیت نرم‌افزار و فراگیری استفاده از سالیدورکز باعث می‌شود کار بین طراح ومشتری به آسانی هر چه تمام تر انجام شود، زمان کمی به تبدیل فایلا صرف شود، راندمان افزایش پیدا کند.

3- برنامه‌های داخلی

سالیدورکز نرم‌افزار طراحی سه بعدی دیجیتالی (CAD) پرباریست که دارای ابزارهای آنالیز مختلفی است که به شما این امکان را می‌دهد که مشخصات فیزیکی طرح خود را تحریک کنید و پارامترهایی نظیر جنبش‌شناسی، دینامیک، فشار، انحناء، لرزش، دما یا جریان مایعات در تمام انواع طرحها را مورد آنالیز قرار دهید.

سازمانهایی که از چندین طراح استفاده می‌کنند می‌توانند از امکانات مدیریت اطلاعات محصول (PDM) استفاده کنند که این سیستم به طور کامل در سالیدورکز وجود دارد. PDM چیزی بیشتر از محلی برای ذخیره اطلاعات و مدیریت آنهاست. با کمک PDM شما می‌توانید از قطعاتی که قبلا طراحی شده‌اند استفاده کنید و وقت خود را صرف طراحی دوباره آن قطعات نکنید. سیستم PDM همچنین قادر است لیست، مقدار و هزینه مواد استفاده شده در طرحها را تهیه کند و این اطلاعات می‌تواند در بخش برنامه ریزی تأمین مواد اولیه تولید (MRP) مورد استفاده قرار گیرد. PDM های پیشرفته می‌توانند از ارسال اطلاعات پخش نشده و قدیمی به کارخانه جلوگیری کنند.

4- دوره یادگیری کوتاه

زمان طلاست و در نتیجه برای پیش‌برد سازمان خود بایستی کارها را با سرعت زیادی انجام دهید. سالیدورکز به شما یک رابط کاربری ثابت و پروسه‌ی طراحی ارائه می‌دهد که به طور منطقی از ابتدا تا انتها جریان پیدا می‌کند. از این گذشته سالیدورکز دارای آموزش‌های داخل برنامه‌ای و همچنین دارای نمونه‌های از پیش طراحی شده است که به شما امکان می‌دهد تا بدون استرس و با سرعت کار طراحی خود را انجام دهید. اگر شما نیاز به آموزش‌های بیشتری برای یادگیری سالیدورکز داشته باشید، سیستم Cadtek آموزهاش مجاز و اثبات شده‌ای برای تمام نرم‌افزارهای در دسترس Solidworks ارائه می‌دهد.

آموزشهای درون برنامه ای سالید ورکز
                                    آموزشهای درون برنامه ای سالید ورکز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *