اگه وقت کمی دارید فقط قسمتهای قرمز متن رو بخونید!

نمونه سازی با پرینت سه بعدی سریع ترین روش موجود برای خلق ایده ها است. روش های دیگر نمونه سازی نظیر: نمونه سازی از طریق تولید کاهشی (CNC Milling) بسیار هزینه بر و زمانبر بوده و در عمل غیر بهینگی در فرآیند تولید کاهشی نسبت به نمونه سازی با پرینت سه بعدی دیده میشود. آسیب شناسی این رویداد کاری دشوار بوده و شاید ملزم به تحقیقات میدانی و جمع آوری اطلاعات باشد. ولی دلیل اصلی آن میتوان به قیمت بالای این دستگاهها و همچنین محدودیت های نمونه سازی با سی ان سی میلینگ نسبت به نمونه سازی با پرینت سه بعدی اشاره کرد.

در زیر نمونه هایی از قطعات ساخته شده با پرینت سه بعدی که همگی در مرکز پرینت سه بعدی تبریز انجام شده است به نمایش گذاشته میشود. تقریبا تمام این نمونه ها پس از ارائه فایل سه بعدی از جانب مشتری در بازه یک تا دو روز تحویل مشتری داده شده که تصور آن در روشهای پیشین نیز غیر ممکن به نظر میرسد.

تصاویر زیر تنها بخش کوچکی از قطعات اجرا شده توسط مرکز پرینت سه بعدی تبریز میباشد. بسیاری از همراهان گرامی ما را مخترعان و ایده پردازانی تشکیل میدهند که در مراحل ساخت، تجاری سازی و یا ثبت طرح بوده و پخش عکس قطعات آنها دور از اخلاق حرفه ای مرکز میباشد.

جهت سفارش خدمات پرینت سه بعدی میتوانید این لینک استفاده کرده و جهت ارتباط با کارشناسان ما میتوانید صفحه تماس با ما، با ما در ارتباط باشید.

ایده های پرینت سه بعدی در پینترست رو اینجا ببینید.

[FinalTilesGallery id=’1′]