درباره مرکز پرینت سه بعدی کبودِ تبریز

مرکز پرینت سه بعدی کبودِ تبریز که پیشتر به شکل مرکز پرینت سه بعدی تبریز عنوان میگرفت در پاییز 96 به کار خود آغاز کرد.  این مرکز با افتخار راهی دراز و پر‌تلاطم را پشت سر گذاشته و با مطالعه بازار نقش بزرگی در پیشرفت شهر و کشور عزیزمان داشته است. با پرینت سه بعدی بیش از 4 هزار سفارش در صدر جدول ارائه دهندگان خدمات پرینت سه‌بعدی فیلامنتی در کشور قرار گرفته و روز به روز به وسعت و سرعت خدمات خود می‌افزاید. در حال حاضر این مرکز مجهز به 6 دستگاه مدرن پرینتر فیلامنتی (ساخت خود مرکز) آماده ارائه خدمات پرینت سه بعدی می‌باشد. چاپگرهای سه‌بعدی مرکز دارای باطری بک آپ بوده و در هنگام قطعی برق نه تنها هیچ خط و خطا بر روی قطعه کار ایجاد نمیکند بلکه به طور مداوم تا اتصال دوباره برق کار کرده تا هیچ سفارشی دیرتر از موعد به دست مشتری نرسد.

مصطفی سعادتی (سمت راست) و فرزین صباغ (سمت چپ)

چرا سفارش پرینت سه بعدی خود را به ما بسپارید

  • تعداد دستگاه زیاد – مرکز چاپ سه بعدی تبریز (کبود) با داشتن 6 دستگاه (در حال اضافه کردن 5 دستگاه دیگر) قادر به چاپ قطعات شما با چندین دستگاه به طور همزمان است. پس اگر شما قطعه ای داشته باشید که 12 ساعت زمان برای چاپ آن نیاز باشد مرکز خدمات پرینت سه بعدی کبودِ تبریز میتواند روزانه حداقل 8 عدد از قطعه شما را تحویل داده که سرعتی بی‌نظیر در این صنعت به حساب می‌آید.
  • تنوع مواد بالا – فروشگاه مرکز چاپ سه بعدی تبریز با دارا بودن مواد اولیه پرینت سه بعدی با تنوع بالا پشتیبان بخش خدمات این مرکز بوده و همیشه و در همه حال با تنوع رنگی و موادی بالا آماده ارائه خدمات میباشد.
  • مشاوره و تیم حرفه‌ای – ما با داشتن تیم حرفه ای بهترین مشاوره برای شما برای تولید قطعات کم تیراژ و تمام بهینه‌سازی‌های مورد نیاز برای رسیدن به کمترین هزینه با بیشترین بهره‌وری از تکنولوژی چاپ سه‌بعدی، شما را یاری خواهند کرد. چه بسا تعدادی از تولید‌کننده‌ها به کمک ما از روش‌های تولید سنتی نظیر قالب‌تزریق پلاستیک به روش پرینت سه‌بعدی روی آورده‌اند و محصولات خود را در کمترین زمان به بازار رسانده‌اند.
  • مسئولیت پذیری – تیم حرفه‌ای ما به هیچ عنوان فایل‌های مراجعه‌کنندگان خود را در اختیار هیچ کس قرار نمی‌دهد و تا به امروز با افتخار به این قانون خود پایبند بوده است. بدون شک هیچ فایل و یا ایده و یا حتی عکسی (بدون اجازه) از این مرکز به بیرون درز نکرده و ما همواره حفظ ایده‌های مشتری‌های خود را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم. سوی دیگر مسئولیت پذیر مرکز خدمات پرینت سه بعدی در تعهد این مرکز در رسیدگی به سفارش‌های مراجعه کننده‌ها و تماس گیرنده‌های خود می‌باشد. به طوریکه در همه حال زمان تحویل سفارش به مشتری با تلرانس مشخص بیشتر از زمان احتمالی پایان یافتن چاپ قطعه به مشتری اعلام می‌شود تا وی بتواند برنامه ریزی‌های دقیق در عملیات تولید و طراحی را انجام دهد.
  • کیفیت چاپ سه‌بعدی – ما با روحیه‌ای راضی نشونده هیچ گاه از کیفیت کارهای خود راضی نبوده‌ایم و همیشه در حال بروزرسانی پروفایل‌های پرینت و سخت‌افزار دستگاههای خود بوده‌ایم تا همیشه بهترین باشیم. مرکز پرینت سه‌بعدی تبریز تضمین کیفیت و دقت چاپ سه‌بعدی را قبل از چاپ به مشتری اعلام نموده و همواره در هنگام نارضایتی مشتری از قبول هزینه خودداری کرده و سعی در رفع ایراد داشته است.

چرا از فروشگاه مرکز پرینت سه‌بعدی تبریز خرید کنیم؟

اسکرین شات از مرکز پرینت سه بعدی تبریز از یکی از محصولات آن
  • چون ما همیشه کالاهایی که داخل فروشگاه می‌فروشیم رو با دقت کامل تست می‌کنیم. به همین خاطر سرعت خیلی پایینی توی اضافه کردن محصولات به سایتمون داریم.
  • چون ما با دقت زیادی از محصولاتمون عکس تهیه میکنیم تا مشتری‌های عزیزمون کالایی که میخرند دقیقا مطابق با چیزی باشه که توی سایت می‌بینند.
  • چون قیمت‌های فروشگاه پرینتر سه بعدی ما توی کمترین حد بازار هستش و با خرید تعداد بالا همیشه سعی میکنیم بهترین قیمت بازار رو تقدیم مشتری‌های عزیزمون بکنیم.
  • چون ما از شهرهای زیادی مشتری داریم که خیلی از ما راضی هستن. خدمات دهنگان پرینت سه بعدی همدان، پرینت سه بعدی اردبیل، پرینت‌ سه بعدی ارومیه، پرینت سه بعدی قزوین و بسیاری از شهرهای دیگر از فروشگاه ما مواد اولیه تهیه میکنند.